Even een korte update

Hey people!

Het is al even geleden weer. Ik ben wel wat later, sorry daarvoor. Maar alsnog hier ben ik dan. Normaal doe ik een stel je voor dat op woensdag, maar vandaag niet. We gaan even praten over wat er deze weken gebeurd is. Eigenlijk meer wat er nog gaat gebeuren, maar ook wat er al gebeurd is.

Donderdag 18 mei, vorige week dus was ik jarig. Jaja ik ben nu 14 jaar. Het was een heel leuke dag. Ik heb van vriendinnen heel leuke spulletjes en andere dingen gekregen. Dankje daarvoor! – xxx- Van mijn ouders heb ik ook iets leuk gekregen. Maar het leukste dat ik heb gekregen had ik al. Dat zijn tickets voor Shawn Mendes. Ik ben zo mega blij! Normaal zou het morgen zijn, maar jammer genoeg komt Trump dan naar België. Ze zeiden dat er dan te veel verkeer in Brussel zou zijn. Dus nu gaat het 27 mei door.

Gisteren was ik ook super blij want ik heb de 1K op Instagram gehaald. Dus dat betekend dat de winactie zo snel mogelijk online komt. Ik wil jullie daarvoor bedanken, want ik vind het zo cool. Dus dankje aan iedereen om mij te volgen.

In het weekend van 27 – 28 mei is er nog iets te doen. Want ik heb optreden met de dansschool waar ik bij dans. Alleen is het spijtig dat ik 1 show niet kan meedoen. Maar dat komt omdat ik in de avond naar Shawn ga. Ik doe 3 shows, en dat is maar 1 dans. En dat is hiphop, maar het zal waarschijnlijk ook de laatste keer zijn. Want ik ga na het optreden waarschijnlijk stoppen met danse.

Maar dat terzijde. Ik heb jullie nu even op de hoogte gebracht van mijn leven.- ja dat klinkt wel raar- Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en tot de volgende keer. Ik wil jullie dan ook even vermelden dat het kan zijn dat er 27  en 28 mei geen artikel online komt. Ik zal het proberen.

Byee

Lots of love,

Luna xxxx

Geef een reactie

