Stel je voor dat je nog maar 1 serie mag kijken…

Hey sweeties

Vandaag op woensdag nog is een stel je voor dat. Ik heb het gevoel dat dit al even geleden is. Sorry dat ik de laatste tijd zo inactief ben geweest op woensdag. Dat komt omdat dit een heel belangrijke periode is voor mij. Het is het laatste trimester voor de vakantie, en ik wil dat dit heel goed is. Maar laten we beginnen.

Stel je voor dat je nog maar 1 serie mag kijken…

Dit zou ik me niet kunnen inbeelden. Ik kijk zo graag series dat ik er geen kan kiezen. Maar het zal nu toch moeten. Ik weet het niet ik kijk graag: Pretty Little Liars, Gossip Girl, Girlboss, Degrassie, 13 Reasons Why en nog meer. Ik denk dat ik voor PLL ga, omdat deze serie al zo veel seizoenen heeft. Ik heb het toch niet volledig uitgekeken. Dus ik denk dan dat ik voor PLL ga ja.

Welke serie zouden jullie kiezen? Laat het weten in de reacties.

Ik wil binnenkort ook een artikel schrijven over 13 Reasons Why. Dat komt binnenkort wel online. Maar dat was het dan, hopelijk vonden jullie het leuk.

Liefs

Luna xxx

4 gedachten over “Stel je voor dat je nog maar 1 serie mag kijken…

Geef een reactie

