My social media | Update

Hey hey!

Ik heb een langen tijd geleden mijn social media accounts voorgesteld. Maar ik heb er door de tijd heen een paar bij gekregen. Dus ik ga vandaag al mijn social media accounts nog is op een rijtje zetten. Zowel de oude als de nieuwen. Veel plezier!

Instagram: _lunaswonderland_

Als eerst Instagram, ik vermoed dat iedereen die wel kent. Je kan er foto’s of korte video’s op plaatsen. Zelf kan je ook mensen volgen, en hun foto’s of video’s liken en erop reageren. Ik ben redelijk actief op Instagram. Als ik een Q&A ga doen, zal je het hier zeker zien.

Twitter: WonderlandLunaa

Ik heb ook Twitter, hier zit ik niet zo super vaak op. Maar je kunt me er wel op volgen. Op twitter kun je van alles. Je kan er korte teksten plaatsen maar ook foto’s en nog meer.

Muscial.ly: lunaswonderland

Musical.ly is denk ik tegenwoordig heel erg populair. Op deze app kun je filmpjes plaatsen waarin jij playbackt. Je kunt er verschillende soort stijlen op doen. Ik vind het wel een leuk app. Je kunt me er ook soms live zien. (Voor live te gaan heb je een aparte app nodig: live.ly)

Facebook: Luna’s Wonderland

Dit is mijn pagina, het is geen account dus. Maar een pagina, als ik een artikel plaats zal je het hier ook zien op verschijnen. Je kunt mijn pagina liken als je een Facebook profiel hebt.

Pinterest: lunaswonderland

Ik zit heel erg vaak op Pinterest! Ik haal hier vaak leuk achtergronden vandaan, of ideeën of outfits en nog veel meer. Ik vind deze app dan ook super leuk om te gebruiken.

Spotify

Ik heb ook een spotify account. Ik heb een paar lijsten die jullie kunnen volgen. Klik hier voor My Favorites 2k17. 

Zo dat waren al mijn social media apps die ik heb en waar jullie me op kunnen volgen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en vergeet me zeker niet te volgen!

Liefs Luna xoxo 

 

 

 

klik hier voor de bron van de foto

3 gedachten over “My social media | Update

Geef een reactie

