Stel je voor dat je outfit altijd On Fleek is

Hey hey,

Ik heb nog is een stel je voor dat. Vandaag is dat:

Stel je voor dat je outfit altijd On Fleek is… Lees je mee?

OMG! Als mijn outfit ALTIJD On Fleek zou zijn dan zou dat super cool zijn. Ik heb soms wel de struggle dat je voor je kast staat en denk wat moet ik nu weer aan. En als je dan iets aanhebt, is het nog niet goed genoeg. Yep dat heb ik vaak. Of dan ziet het er leuk uit, en als je het aan hebt is het een super flop.

Ik zou het gewoon weg geweldig vinden als mijn outfit altijd On Fleek zou zitten. Hieronder een paar leuk outfits!

(Ze komen allemaal van Pinterest)  

 

Zo dat zijn drie heel leuke outfits, vindt ik persoonlijk.

Ja hierbij ook het artikel. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

😀

Liefs

Luna xoxo

 

 

 

 

 

Geef een reactie

