Contact

Als je toevallig vragen hebt of iets anders dat je dan altijd met me contact kan opnemen. Via mail of Insta Direct. Hieronder laat ik even mijn informatie achter. 

Info:

E-Mail: lunaswonderland@outlook.com 

Instagram: _lunaswonderland_ 

 

Ik wil jullie ook wel even duidelijk maken dat ik wel niet direct kan antwoorden op je mail. Ik zit ook nog op school en heb ook nog anderen hobby’s. Ik hoop dat jullie dat begrijpen. Op Instagram zal ik wel net iets sneller reageren. 

 

Liefs Luna 😀

 

Geef een reactie

